Korpus bibliotekarstva
Klemen, Aleš: Vrednotenje uporabniškega vmesnika spletnega informacijskega sistema: primer Hitrih naslovov sistema GeaBios. Diplomsko delo, 2004, poved 296 v sobesedilu:
Anketa se v praksi največkrat uporablja za posploševanje ocene zadovoljstva vseh uporabnikov s spletno stranjo, ter za večjo zanesljivost pri pojasnjevanju ocene zadovoljstva, se pravi kateri so razlogi za zadovoljstvo oz. nezadovoljstvo (Kragelj, 2002, str. 26-27). Shneiderman (1998), na področju vrednotenja spletnih sistemov, sicer priporoča raziskavo s pomočjo zaslonskega vprašalnika, umeščenega na strani, katero bi želeli vrednotiti. To je morda boljša rešitev, ker je cenejša, brez stroškov tiskanja vprašalnikov, z lažjim distribuiranjem in sprejemanjem izpolnjenih vprašalnikov, ter s tem posledično lažja obdelava podatkov.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani