Korpus bibliotekarstva

Klemen, Aleš: Vrednotenje uporabniškega vmesnika spletnega informacijskega sistema: primer Hitrih naslovov sistema GeaBios. Diplomsko delo, 2004, poved 308 v sobesedilu:

Pri anketni raziskavi raziskovalec sledi deduktivnemu pristopu, kjer sledimo problematiki iz širšega na ožje problemsko območje. Neuman (1994) tako podaja dva koraka pri načrtovanju anketne raziskave: 1. faza oblikovanja in načrtovanja, kjer: - se odločimo za vrsto raziskave (telefonski intervju, preko elektronske pošte, oseben kontakt), - razvijemo vprašalnik, - naredimo načrt beleženja odgovorov, - izvedemo poskusno vrednotenje in - izvedemo vzorčenje. 2. faza zbiranja podatkov, kjer: - določimo in stopimo v stik s sodelujočimi v raziskavi, - izdelamo navodila po katerih vrednotimo, ter jih predstavimo anketiranim, - postavimo vprašanja in beležimo odgovore, - se zahvalimo za sodelovanje vsem sodelujočim in - zaključimo zbiranje podatkov in uredimo podatke. Priporočljivo je, da se, kot je bilo že omenjeno, uporabi tudi poskusno vrednotenje na manjšem številu posameznikov, kjer dobimo zelo pomembne podatke o primernosti vprašanj, vprašalnika, ter same metode, ki jo kasneje želimo uporabiti za svoje raziskovalno delo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA