Korpus bibliotekarstva

Klemen, Aleš: Vrednotenje uporabniškega vmesnika spletnega informacijskega sistema: primer Hitrih naslovov sistema GeaBios. Diplomsko delo, 2004, poved 309 v sobesedilu:

Neuman (1994) tako podaja dva koraka pri načrtovanju anketne raziskave: 1. faza oblikovanja in načrtovanja, kjer: - se odločimo za vrsto raziskave (telefonski intervju, preko elektronske pošte, oseben kontakt), - razvijemo vprašalnik, - naredimo načrt beleženja odgovorov, - izvedemo poskusno vrednotenje in - izvedemo vzorčenje. 2. faza zbiranja podatkov, kjer: - določimo in stopimo v stik s sodelujočimi v raziskavi, - izdelamo navodila po katerih vrednotimo, ter jih predstavimo anketiranim, - postavimo vprašanja in beležimo odgovore, - se zahvalimo za sodelovanje vsem sodelujočim in - zaključimo zbiranje podatkov in uredimo podatke. Priporočljivo je, da se, kot je bilo že omenjeno, uporabi tudi poskusno vrednotenje na manjšem številu posameznikov, kjer dobimo zelo pomembne podatke o primernosti vprašanj, vprašalnika, ter same metode, ki jo kasneje želimo uporabiti za svoje raziskovalno delo. Zaradi omenjenih prednosti te metode, ki so najbližje zahtevam za izpeljavo vrednotenja in za zadovoljivo izpeljavo zaključkov, ki sledijo iz teh rezultatov, kakor tudi zaradi podobnih (prej navedenih) vrednotenj, smo se odločili za anketni vprašalnik, ki ga želimo dopolniti s pomočjo intervjujev, opravljenih z vsakim sodelujočim pri vrednotenju. 3.1.2.1 Testiranje uporabnosti Najpomembnejši vključeni segment v našem anketnem vprašalniku je testiranje uporabnosti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA