Korpus bibliotekarstva

Klemen, Aleš: Vrednotenje uporabniškega vmesnika spletnega informacijskega sistema: primer Hitrih naslovov sistema GeaBios. Diplomsko delo, 2004, poved 384 v sobesedilu:

Podatki, ki so pridobljeni na tak način so lahko zelo različni in zato niso uporabni za medsebojno povezovanje, vendar lahko iz njih ugotovimo različnost uporabnikov ter pridobimo dragocene napotke za nadaljnji razvoj sistema. Najučinkovitejše je menjavanje med odprtimi in zaprtimi tipi vprašanj v vprašalniku, primerna so tudi t.i. polodprta vprašanja (angl. partially open questions), ki uporabniku omogočajo, da poda lastno formuliran odgovor na zaprto vprašanje, če s ponujenimi ni zadovoljen. 3.4 PRIPRAVA "SCENARIJA" VREDNOTENJA Najprej je potrebno natančno opredeliti storitev znotraj sistema, ki jo nameravamo testirali, ter nato storitev oblikujemo v ustrezen scenarij, le-tega razdelimo na posamezne vloge 15, katere naj bi uporabnik opravil, da bo njegova izvedba naloge še uspešnejša.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA