Korpus bibliotekarstva

Klemen, Aleš: Vrednotenje uporabniškega vmesnika spletnega informacijskega sistema: primer Hitrih naslovov sistema GeaBios. Diplomsko delo, 2004, poved 412 v sobesedilu:

Tako je sporočilo, katerega pomen je potrebno razlagati, neuporabno in ne opravlja funkcije sporočanja in komuniciranja z uporabnikom. Sporočila razdelita na pet vrst in sicer: - pozdravna sporočila, ki uporabnika uvedejo v sistem, ter mu ga predstavijo, - pozivna sporočila, ki uporabniku pomagajo, da izbere ustrezen ukaz, ter ga vodijo skozi proces poizvedovanja v zbirki, - sporočila o stanju sistema, ki uporabnika obveščajo o trenutnem stanju sistemu, - sporočila o napakah, le-ti uporabnika obvestijo o morebitnih napakah v pozitivnem in nežaljivem tonu, najboljša so tista, ki uporabniku pomagajo odločiti o tem, kaj naj stori dalje, ter - zaslonska pomoč oz. 'help screens', ki uporabniku pomagajo pri delu s sistemom. Zaslonska pomoč je seveda najbolj uporabna v obliki kontekstne pomoči, kjer sporočila podajajo predloge o rešitvi problema glede na zadnji uporabnikov ukaz sistemu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA