Korpus bibliotekarstva
Klemen, Aleš: Vrednotenje uporabniškega vmesnika spletnega informacijskega sistema: primer Hitrih naslovov sistema GeaBios. Diplomsko delo, 2004, poved 416 v sobesedilu:
Prav tako mora sistem razložiti kako uporabnik lahko zapusti modul pomoči, ko je prebral sporočilo. Podajata tudi nekaj splošnih pravil za oblikovanje in evalviranje vseh tipov sporočil: - dobro sporočilo je kronološko (navodila naj navajajo dejanja v točno takšnem zaporedju, kakor bi se morala izvajati za pravilno uporabo sistema), - uporabna sporočila so specifična (nanašajo se na točko v sistemu, ki je stvar komunikacije), - so časovno omejena in so prikazana takrat, ko je informacija, ki jo nosijo, potrebna, - sporočila morajo biti konsistentna, - zaželena so jedrnata sporočila, ker si uporabniki težko zapomnijo dolga sporočila zapisana na monitorju, če je potrebno daljše sporočilo, pa je njegova naloga usmeriti uporabnika na uporabo tiskanega priročnika. Harry in Oppenheim (1993) sta predlagala sistematičen okvir za ocenjevanje.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani