Korpus bibliotekarstva

Vovk, Damjana: Knjižnice in kadrovski management. Načrtovanje in zaposlovanje kadrov. Diplomsko delo, 2004, poved 147 v sobesedilu:

Ukrepi, s katerimi želijo organizacije povečati učinkovitost kadrov, sodijo med kadrovske dejavnosti. 2.4.1 Dejavnosti kadrovskega managementa Kadrovsko dejavnost že tradicionalno definiramo s tremi osnovnimi cilji oz. nameni: - pridobivanje zaposlenih, - ohranjanje želene kadrovske strukture in - skrb za njihovo motivacijo. Sčasoma se jim je pridružila še skrb za usposabljanje zaposlenih, povečal pa se je pomen ustreznega ravnanja s kadri in primernega vodenja. Danes v organizacijah potekajo naslednji procesi, ki so prav tako del kadrovskega managementa (Florjančič, Vukovič, 1999, str. 40): - proces kadrovanja in razvoja kadrov, - planiranja kadrov, - izbire novih delavcev, - pridobivanja in izpopolnjevanja strokovne izobrazbe, - usposabljanja, - štipendiranja, - pripravništva, - napredovanja, - spremljanja in analiziranja odsotnosti z dela in fluktuacije, - motivacije, - izgradnje sistema delitve plač, - vzdrževanja sistema delitve plač, - analiziranja delovne discipline, - varstva pri delu, - varstva invalidov, - odpravljanja in preprečevanja alkoholizma, - varstva družin s slabšim materialnim položajem, - ergonomije, - vodenja delovno-pravnih postopkov in vodenja pogodbenih odnosov, - proces normativne dejavnosti, - reševanja stanovanjske problematike, - zagotavljanja prehrane med delom, - organiziranja kulturne dejavnosti, - zagotavljanja organiziranega letovanja, - rekreacije, - javnega obveščanja, - stikov z javnostjo, - proces varovanja objektov in materialne koristi, - proces arhiviranja poslovne dokumentacije idr.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA