Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1009 v sobesedilu:

Študentje programa Phare so se od rednih študentov razlikovali tudi po samozavesti glede nekaterih sposobnosti, ki so jih v projektu primerjali. Predvsem izstopa pomanjkanje samozaupanja glede organizacijskih in vodstvenih sposobnosti pri udeležencih programa Phare, na drugem mestu so interpersonalne sposobnosti ter sposobnosti za študij, medtem ko je stopnja samozaupanja v ustvarjalne sposobnosti enaka pri obeh skupinah študentov (Trunk Širca, Sulčič, 2004). Vse te težave, ki jih odrasli prinašajo v učno situacijo (pomanjkanje spodbud v družini, šibke študijske navade in kurikulum prilagojen adolescentom), povzročajo anksioznost pri odraslih.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA