Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 102 v sobesedilu:

Če se sedaj omejimo le na formalno izobraževanje to pomeni, da morajo izobraževalni sistemi uresničevati to možnost enako odgovorno na vseh stopnjah izobraževanja in usposabljanja. "Vseživljenjsko učenje je strateško vodilo, ki mora biti prisotno v celotni izobraževalni vertikali od primarnega do terciarnega izobraževanja kot tudi po zaključku formalnega izobraževanja in vključuje tako mlade kot odrasle" (glej sliko 1) (Trunk Širca, Sulčič, 2004, str. 105). Slika 1: Dimenzije vseživljenjskega učenja Vseživljenjsko učenje je torej zelo širok pojem, ki se v svetu in pri nas vse bolj uveljavlja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA