Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1025 v sobesedilu:

Cilji informacijskega opismenjevanja že sami po sebi spodbujajo študente k večji samostojnosti, saj spretnosti samostojnega iskanja, vrednotenja in uporabe informacij, privedejo do povečane samostojnosti na področju učenja. 6.3 POSEBNOSTI ODRASLIH UPORABNIKOV VISOKOŠOLSKIH KNJIŽNIC Značilnosti odraslih, na katere moramo biti v visokošolskih knjižnicah pri organizaciji informacijskega opismenjevanja še posebej pozorni so: informacijska anksioznost odraslih in tehnostres, ter pomanjkanje časa, ki pesti večino odraslih. Informacijske anksioznosti in tehnostresa je mogoče premagovati z ustreznim izobraževanjem v knjižnicah, medtem ko pomanjkanje časa vpliva na to, da iščejo knjižnice nove načine izobraževanja odraslih, ki se prilagajajo odraslim časovno in ali prostorsko. 6.3.1 Pomanjkanje časa Okoliščine, ki navadno spremljajo odraslega študenta, kot so službene in družinske obveznosti, navadno silijo odrasle, da študirajo izredno.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA