Korpus bibliotekarstva
Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1034 v sobesedilu:
Najprej pa morajo biti študentje tehnološko pismeni (Mednick, 2002). 6.3.2 Informacijska anksioznost in tehnostres Odrasli, ki se ponovno vračajo v visoko šolstvo, predvsem tisti, ki se ponovno izobražujejo po daljši prekinitvi, imajo najverjetneje šibkejše pismene in numerične spretnosti, kar lahko vpliva na knjižnične spretnosti in spretnosti iskanja informacij (Hull, 2001). Poleg tega se mnogi znajdejo v knjižnici, ki se je močno spremenila (računalniški katalogi, CD-romi, podatkovne baze itn). Študentje z različno stopnjo računalniške pismenosti se soočajo z razumevanjem ????Boolovih iskalnih strategij in uporabo v različnih podatkovnih bazah z različnimi tipi uporabniških vmesnikov (Fidishun, 2000).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani