Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1064 v sobesedilu:

Ne glede na predhodne računalniške izkušnje se vsi soočajo s težavami, ki so povezane s hitrim spreminjanjem elektronskih virov. Za visokošolske knjižnice predstavlja poučevanje raznolike skupine odraslih za učinkovito uporabo elektronskih baz podatkov, kot tudi usposabljanje za kritično vrednotenje pridobljenih informacij ter za smiselno vključevanje informacij v raziskovalno delo, velik izziv (Ezzo, Perez, 2000). Knjižničar mora imeti bogato osnovno tehnološko znanje, da lahko uči različno zahtevne uporabnike, ter priložnosti za kvalitetno izobraževanje in posodabljanje znanja zaradi hitrih sprememb na področju informacijskih virov (Christian, Blumenthal, Patterson, 2000).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA