Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 111 v sobesedilu:

Le posameznik, ki bo sprejel vseživljenjsko učenje kot lastno odgovornost, bo konkurenčen in sposoben preživeti v hitro spreminjajočih se okoliščinah, poleg tega je nenehno učenje pogoj za posameznikov osebni razvoj. Enako velja za družbo, ki brez ustreznih temeljev v izobraževanju prebivalcev ne more konkurirati in zaostane za naprednimi družbami. Če se sedaj omejimo le na odrasle, lahko vseživljenjsko učenje odraslih delimo na formalno izobraževanje, pri katerem gre za pridobivanje javno priznane stopnje izobrazbe, neformalno izobraževanje, kjer gre za pridobitev znanj, spretnosti brez javno priznane stopnje izobrazbe, in informalno ali priložnostno učenje, ki se odvija spontano vse življenje, pri vsakem posamezniku, ko "/.../ oblikuje stališča, pridobiva vrednote, spretnosti in znanja iz vsakdanjih izkušenj, izobraževalnih vplivov in virov v svojem okolju, družini, soseski, pri delu in igri, pri nakupovanju, v knjižnici in iz javnih občil" (Jelenc, S., 1996, str. 16).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA