Korpus bibliotekarstva
Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1117 v sobesedilu:
Avtorica pravilno ugotavlja, da je zaradi zahtevnosti prvih dveh faz - postavitve cilja in planiranja ter programiranja samoizobraževanje primerno le za nadarjene osebe z izrazito motivacijo za izobraževanje, ki so sposobne začeti z izobraževanjem zavestno, sistematično in tako intenzivno, da lahko samostojno uresničijo svoj cilj (Čuk, 2002). Tu se ponovno kaže velika potreba po razvoju spretnosti vseživljenjskega učenja, ki so tesno povezane z informacijsko pismenostjo. Teh spretnosti pa ne primanjkuje le študentom, ampak tudi knjižničarjem, zato bi bilo potrebno najprej izpopolniti znanje knjižničarjev na tem področju, da bodo lahko te spretnosti in znanje samozavestno prenašali naprej.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani