Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1129 v sobesedilu:

Pri nas torej nisem zasledila literature, ki bi opozarjala na potrebo po prilagajanju programov informacijske pismenosti posebnim značilnostim učenja odraslih študentov. Te potrebe se nekoliko bolj zavedajo v splošnih knjižnicah, in sicer predvsem tam, kjer imajo tradicijo v sodelovanju z univerzo za tretje življenjsko obdobje. 7.3 PRILAGAJANJE PROGRAMOV INFORMACIJSKE PISMENOSTI ODRASLIM PRI NAS Kako prilagajajo knjižnice programe informacijskega opismenjevanja odraslim študentom, sem preverjala s pomočjo posrednih podatkov, kot so: podatki o število ur, ki jih visokošolske knjižnice letno namenijo izobraževanju; podatki o odprtosti visokošolskih knjižnic v poznih popoldanskih in večernih urah ter ob vikendih ter podatkov o strokovni kvalificiranosti visokošolskih knjižničarjev za pedagoško oz. andragoško delo z uporabniki. 7.3.1 Število ur usposabljanja uporabnikov v visokošolskih knjižnicah Center za razvoj knjižnic, ki deluje v okviru Narodne in univerzitetne knjižnice (NUK) je leta 2002 za potrebe letnega poročilo začel zbirati tudi podatke o usposabljanju uporabnikov v visokošolskih knjižnicah.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA