Korpus bibliotekarstva
Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1146 v sobesedilu:
Krivde za takšno stanje pa ne gre pripisati samim visokošolskim knjižnicam, saj pri nas nimamo enotnih standardov, ki bi služili kot orientacija visokošolskim knjižničarjem za pripravo programov informacijskega opismenjevanja. Medtem ko so smernice informacijskega opismenjevanja v naših osnovnih in srednjih šolah natančno pripravljene, saj je informacijska pismenost vključena v učne načrte osnovnih in srednjih šol, ostaja visoko šolstvo brez ustreznih podlag, ki bi služile kot osnova za načrtno razvijanje programov informacijskega opismenjevanja znotraj vsakega posameznega visokošolskega zavoda (Brečko, 2004). Takšne smernice bi služile kot učinkovit pripomoček pri pripravi programov, ki bi jih seveda potem morali prilagoditi različnim vsebinam študijskih področij kot tudi različnim skupinam uporabnikov.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani