Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1168 v sobesedilu:

Razen nekaterih izjem lahko iz podatkov o usposabljanju uporabnikov sklepamo, da informacijsko opismenjevanje v slovenskih visokošolskih knjižnicah ni dobro razvito niti za redne študente, kar pomeni, da za posebne skupine uporabnikov, kot so odrasli, ki pridejo vedno na vrsto šele kasneje, ne moremo pričakovati, da bi bilo stanje kaj boljše, k večjemu je lahko enako, najverjetneje pa je še slabše. 7.3.2 Odprtost visokošolskih knjižnic pozno popoldan, zvečer in ob vikendih Na podlagi urnika poslovanja visokošolskih knjižnic lahko sklepamo, koliko se knjižnice prilagajajo potrebam odraslih in koliko koristi lahko imajo odrasli od njih. Po pregledu 73-ih visokošolskih knjižnic na spletu sem našla podatek o času poslovanja za 64 knjižnic. Glede na to, da večina odraslih študira izredno in imajo predavanja popoldan in/ali ob vikendih in so v dopoldanskem času med tednom v glavnem zasedeni (zaradi službenih obveznosti) sem preverila, koliko knjižnic ima delovni čas prilagojen odraslim.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA