Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 122 v sobesedilu:

Bolj intenzivno pa je zaživela v drugi polovici 20. stoletja, ko so kritike šolskega sistema, predvsem zaradi togosti in neučinkovitosti izobraževalnih institucij, postajale vse glasnejše (Jelenc Kraševec, 2001; 2004). Prve resne razprave o vseživljenjskem učenju so se razvile v poznih 60-ih in zgodnjih 70-ih letih 20. stoletja, predvsem v Evropi, znotraj številnih medvladnih organizacij. Organizacije kot so "Councile of Europe", OECD in UNESCO (Faure, Lengrand) so predstavile koncepte izobraževanja odraslih ali nadaljnjega izobraževanja, s katerimi so označili obdobje učenja zunaj obveznega šolanja (Osborne, 2003).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA