Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1332 v sobesedilu:

Prav personalizacija (individualna prilagoditev) tehnološke platforme pa nudi izobraževalnim organizacijam možnost, da prispevajo k osebnem pristopu, ki zanesljivo prinese dodatni motivacijski učinek učencu (Dinevski, Ojsteršek, 2004). E-programi informacijske pismenosti predstavljajo velik potencial za odrasle, saj so brez časovnih in prostorskih omejitev, poleg tega so zelo fleksibilni pri prilagajanju posameznikom glede na stopnjo težavnosti, vsebino, omogočajo komunikacijo preko e-pošte in videokonferenc. Kljub temu je potrebno poudariti, da odrasli niso tako tehnično izkušeni pri uporabi računalnika kot mlajše generacije.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA