Korpus bibliotekarstva
Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1350 v sobesedilu:
Začetna predstavitev se bo študentom namreč vtisnila v spomin v obliki podobe, ki jo je kasneje le težko spremeniti. Zato je zelo pomembno, da je predstavitev učinkovita in da je tiskan material, ki ga ponudimo uporabnikom, kakovosten (Jordan, 1998). Carol Curzon (2004) je identificirala devet modelov poučevanja informacijske pismenosti, ki imajo svoje prednosti in pomanjkljivosti: - uvodni model (informacijska pismenost je vključena v seminarje, uvodne dele, predmete prvih letnikov), - splošnoizobraževalni model (informacijska pismenost je vključene v splošne cilje splošnega izobraževanja ter v preverjanja znotraj splošno izobraževalnih predmetov), - model učnih rezultatov (akademski oddelki vključijo informacijsko pismenost v cilje učnih rezultatov oddelka), - model programa informacijske pismenosti (obvezen predmet za vse vstopajoče študente), - model demonstriranja spretnosti (z opravljanjem testa - v povezavi z zaključkom študija ali zahtevami
splošnega izobraževanja), - model v središču fakultete (knjižničarji niso vključeni v direktno poučevanje ampak usmerjajo napor v podporo učnemu osebju pri poučevanju informacijskih spretnosti), - na univerzo pripravljalni model (fakulteta v sodelovanju s srednjimi šolami pomaga pripraviti program, ki bo zagotovil povečanje spretnosti informacijske pismenosti ob prihodu na univerzo), - model vstopnih zahtev (dijaki na gimnazijah bi morali pred vstopom na univerzo opraviti test iz informacijske pismenosti) in - model na zahtevo (je prevladujoč model v večini knjižnic danes.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani