Korpus bibliotekarstva
Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1352 v sobesedilu:
Carol Curzon (2004) je identificirala devet modelov poučevanja informacijske pismenosti, ki imajo svoje prednosti in pomanjkljivosti: - uvodni model (informacijska pismenost je vključena v seminarje, uvodne dele, predmete prvih letnikov), - splošnoizobraževalni model (informacijska pismenost je vključene v splošne cilje splošnega izobraževanja ter v preverjanja znotraj splošno izobraževalnih predmetov), - model učnih rezultatov (akademski oddelki vključijo informacijsko pismenost v cilje učnih rezultatov oddelka), - model programa informacijske pismenosti (obvezen predmet za vse vstopajoče študente), - model demonstriranja spretnosti (z opravljanjem testa - v povezavi z zaključkom študija ali zahtevami splošnega izobraževanja), - model v središču fakultete (knjižničarji niso vključeni v direktno poučevanje ampak usmerjajo napor v podporo učnemu osebju pri poučevanju informacijskih spretnosti), - na univerzo pripravljalni model (fakulteta v sodelovanju s srednjimi šolami pomaga
pripraviti program, ki bo zagotovil povečanje spretnosti informacijske pismenosti ob prihodu na univerzo), - model vstopnih zahtev (dijaki na gimnazijah bi morali pred vstopom na univerzo opraviti test iz informacijske pismenosti) in - model na zahtevo (je prevladujoč model v večini knjižnic danes. Člani fakultete se dogovorijo s knjižničarji, da pripravijo informacijsko raziskovalno uro o računalniškem katalogu, najpomembnejših elektronskih časopisih in ogled knjižnice). Najbolje je kombinirati različne modele zato, da dosežemo vse študente ob različnih priložnostih (Carol Curzon, 2004).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani