Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1355 v sobesedilu:

Tudi za odrasle so primerni vsi izmed naštetih modelov z izjemo dveh, in sicer na univerzo pripravljalnega modela ter modela vstopnih zahtev, ki sta namenjena izključno dijakom. Vse ostale modele lahko uporabljamo pri informacijskem opismenjevanju odraslih, saj jih lahko brez težav prilagajamo njihovim specifičnim potrebam. Ne glede na to za kateri model informacijskega opismenjevanja se bomo odločili se je treba ves čas zavedati posebnosti učenja odraslih, ki sem jih opisala v prejšnjem poglavju ter specifičnih značilnosti odraslih študentov. 8.1.1 Andragoški ciklus S pomočjo andragoškega ciklusa bomo lahko dosledno, kvalitetno in profesionalno pripravili izobraževalni program prilagojen ciljni skupini.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA