Korpus bibliotekarstva
Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 138 v sobesedilu:
Izrazila je podporo ukrepom za odstranjevanje ovir, ki so najmanj privilegiranim skupinam preprečevale dostop do izobraževanja, in s tem spodbujala izobraževanje čim večjega števila ljudi (Vseživljenjsko učenje, 2002). Tudi OECD je leta 1973 objavil poročilo "Recurrent education: a strategy for lifelong learning", v katerem je preučeval predvsem učenje, povezano s poklicnimi dejavnostmi in 1 Nekdanji vodja Oddelka za izobraževanje odraslih v Unescovem Sektorju za izobraževanje (Vseživljenjsko učenje, 2002, str.7). individualno učenje. V poročilu je sicer priznal pomembno vlogo osnovnega izobraževanja, vendar pa se je koncept ponovnega izobraževanja nanašal predvsem na izobraževanje po končanem obveznem izobraževanju in usposabljanju (ibid.).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani