Korpus bibliotekarstva
Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1380 v sobesedilu:
Pri tem moramo paziti, da se ne zanašamo na stereotipe, ampak upoštevamo jasno zbrane informacije. Na osnovi ugotovljenih potreb po spretnostih informacijske pismenosti ter na njihovi podlagi narejenega dolgoročnega načrta se izvaja načrtovanje programa informacijskega opismenjevanja ali njegovih sprememb. Ključne točke vsakega planiranja izobraževanja ali izpopolnjevanja so: o cilji in naloge izobraževalne akcije; o namen programa ; o organizacijska oblika izobraževalne akcije (seminar, tečaj, predavanja...); o objekti, sredstva in metode izobraževalnega dela; o realizatorji izobraževanja (voditelji, inštruktorji, učitelji); o termini vseh faz andragoškega ciklusa; o finančni plan izobraževalne akcije.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani