Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 139 v sobesedilu:

Tudi OECD je leta 1973 objavil poročilo "Recurrent education: a strategy for lifelong learning", v katerem je preučeval predvsem učenje, povezano s poklicnimi dejavnostmi in 1 Nekdanji vodja Oddelka za izobraževanje odraslih v Unescovem Sektorju za izobraževanje (Vseživljenjsko učenje, 2002, str.7). individualno učenje. V poročilu je sicer priznal pomembno vlogo osnovnega izobraževanja, vendar pa se je koncept ponovnega izobraževanja nanašal predvsem na izobraževanje po končanem obveznem izobraževanju in usposabljanju (ibid.). Ta koncept ponovnega ali povratnega izobraževanja se razlikuje od UNESCO-vega koncepta vseživljenjskega izobraževanja in po značilnostih spada bolj v 2. generacijo vseživljenjskega učenja, čeprav se je pojavil že v tem času.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA