Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 140 v sobesedilu:

V poročilu je sicer priznal pomembno vlogo osnovnega izobraževanja, vendar pa se je koncept ponovnega izobraževanja nanašal predvsem na izobraževanje po končanem obveznem izobraževanju in usposabljanju (ibid.). Ta koncept ponovnega ali povratnega izobraževanja se razlikuje od UNESCO-vega koncepta vseživljenjskega izobraževanja in po značilnostih spada bolj v 2. generacijo vseživljenjskega učenja, čeprav se je pojavil že v tem času. Od sredine 70-ih let 20. stoletja je zaradi recesije in omejevanja javne porabe UNESCO-v koncept vseživljenjskega izobraževanja zunaj majhnih skupin učenjakov in lobijev zamrl z njim pa tudi ideje, ki jih je porodil.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA