Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1411 v sobesedilu:

Na različne sposobnosti in predznanje odraslih znotraj skupine moramo biti vedno pripravljeni, in sicer tako, da lahko kadarkoli prehajamo iz osnovne stopnje na zahtevnejšo in obratno. V ta namen je koristno, da imamo pripravljeno vsebino na različnih stopnjah zahtevnosti tako, da lahko neke vsebine pojasnimo na čisto osnovni stopnji, medtem ko druge, ki so jim morda bliže in jih tudi bolj zanimajo, predstavimo v bolj poglobljeni in razširjeni obliki. Takšna priprava vsebin na različnih stopnjah zahtevnosti je zelo pomembna saj so odrasli zelo heterogena skupina študentov z različnimi interesi in predznanji in je nemogoče pričakovati, da bi kakršen koli vnaprej pripravljen program ustrezal vsem ali vsaj večini udeležencev.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA