Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1768 v sobesedilu:

Informacijsko pismen študent priznava uporabo informacijskih virov v predstavitvi izdelka ali dela Učni rezultati: - Izbere primeren dokumentacijski slog in ga dosledno uporablja pri citiranju virov. - Objavlja opombe o dovoljenju za uporabo avtorskega gradiva, kjer je potrebno. 2. FAZA ANDRAGOŠKEGA CIKLUSA: Načrtovanje izobraževalnega dela Na osnovi ugotovljenih potreb lahko načrtujemo program informacijskega opismenjevanja. V tej fazi andragoškega ciklusa bomo določili: o cilje in naloge izobraževalne akcije o namen programa o organizacijsko obliko izobraževalne akcije (seminar, tečaj, predavanja...) o oblike, sredstva in metode izobraževalnega dela o realizatorje izobraževanja (voditelji, inštruktorji, učitelji) Namen in cilje programa bomo izpeljali iz ALA standardov, ki smo jih navedli v prvi fazi andragoškega ciklusa. 1.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA