Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1783 v sobesedilu:

Učni cilji/rezultati povezani s 3. ciljem programa: - študent bo pregledoval in primerjal informacije iz različnih virov - študent bo ovrednotil informacije glede na njihovo zanesljivost, veljavnost, točnost, avtoriteto, sodobnost, stališča ali pristranskosti - študent bo prepoznal okoliščine, znotraj katerih so informacije nastale, in razumel vpliv konteksta na interpretacijo informacij - študent bo znal dvomiti v verodostojnosti vira podatkov, zavedal se bo omejenosti orodji in strategij za zbiranje podatkov ter preverjati smiselnost oz. upravičenost zaključkov - študent bo znal presoditi, ali so informacije zadostne in zadovoljujejo informacijsko potrebo ali so potrebne dodatne informacije 4. Učni cilji/rezultati povezani s 4. ciljem programa: - študent se bo zavedal pomena zakonite uporabe informacijskih virov - študent bo razumel kulturne in etične probleme povezane s plagiarizmom - študent bo razumel pomen intelektualne lastnine in avtorske pravice - študent bo v skladu s pravili dostopal do informacij, jih uporabljal in oblikoval pisne ali govorne naloge oz. dela - študent bo poznal in uporabljal različne načine predstavljanja informacij Določili smo namen programa, oblikovali njegove cilje ter učne cilje oz. želene rezultate. V izobraževanju odraslih bi morali že v tej fazi omogočiti odraslim sodelovanje tako pri oblikovanju ciljev, odločanju o obliki metodah in sredstvih izobraževanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA