Korpus bibliotekarstva
Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1828 v sobesedilu:
Začrtali bomo okvirne vsebinske sklope in jih v vsakokratni izobraževalni situaciji prilagajali konkretnim potrebam in željam udeležencev. 1. Določanje informacijske potrebe o informacijski proces (stopnje informacijskega procesa); o izbira teme (iskanje idej, informacijske zahteve); o definiranje raziskovalnega področja (ključni pojmi, raziskovalno vprašanje, širjenje/ožanje raziskovalnega vprašanja). 2. Dostopanje do informacij o informacijski viri (vrste informacijskih virov npr. primarni/sekundarni/terciarni; elektronski/tradicionalni; splošni/specifični); o klasifikacijski sistemi (ureditev in postavitev gradiva, signatura, UDK sistem, ostali klasifikacijski sistemi); o vzajemni katalog COBISS/OPAC (enostavno, izbirno in zahtevno iskanje); o baze podatkov (Science direct, Web of Science, Springer Link, Scopus). 3.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani