Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1905 v sobesedilu:

Na koncu programa bomo študente torej prosili, če lahko ovrednotijo program. V vprašalnikih jih bomo prosili, da ocenijo vsebine glede na ustreznost (npr. ustrezna, neustrezna, delno ustrezna), glede na stopnjo zahtevnosti (ustrezna stopnja zahtevnosti, preobsežna vsebina, preveč podrobna vsebina, prezahtevna ali že poznana); da ocenijo vizualne pripomočke (so bili v veliko pomoč, so primanjkovali ali bili neprimerni, jih ni bilo); da ocenijo oblike in metode dela (primerne, neprimerne), da ocenijo učinke programa (pridobljena znanja mi koristijo pri študijskem delu - pri uporabi in iskanju informacij, citiranju; znanja mi ne koristijo pri študijskem delu). Na koncu pa jih prosimo, da predlagajo izboljšave, če želijo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA