Korpus bibliotekarstva
Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 203 v sobesedilu:
V priporočilih konference o vseživljenjskem učenju je zapisano, da bi morale univerze še posebno omogočiti vodenje pri spreminjanju učenja; šteti celotno skupnost kot vir nekdanjih, zdajšnjih in prihodnjih študentov; spodbujati in širiti raziskovanje učenja, zlasti izsledke o "delovanju možganov"; spodbujati strokovne organizacije k širjenju vseživljenjskega učenja, ko usposabljajo in vpeljujejo nove sodelavce; vpeljevati programe, ki omogočajo ugotavljanje in potrjevanje poprejšnjega znanja; usmerjati razvoj nove izobraževalne tehnologije, ki bo podpirala tistega, ki se uči (Longworth, Davies, (ur.), 1995). Poleg šol, delovnih mest in skupnosti predstavlja visoko šolstvo le en element v strategiji za doseganje ciljev vseživljenjskega učenja za vse. Razvoj množičnega visokega šolstva pa je nujen predpogoj realizacije koncepta.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani