Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 207 v sobesedilu:

Na področju visokega šolstva se vpliv koncepta kaže v dramatičnih spremembah le tega (Schuetze, Slowey, 2000). 3 SPREMINJANJE VISOKEGA ŠOLSTVA 3.1 PODLAGE ZA SPREMINJANJE VISOKEGA ŠOLSTVA Že leta 1972 je poročilo UNESCO-ve mednarodne komisije za razvoj izobraževanja v svetu postavilo nova izhodišča za razvoj vzgoje in izobraževanja in s tem postavilo tudi drugačne smernice za uresničevanje visokega šolstva. Zamisel o vseživljenjskem učenju in izobraževanju torej že od svojega nastanka v svoj koncept pomembno vključuje tudi pojavnost in delovanje univerz in opozarja, da le-te zaradi svoje zaprtosti in togosti ne bodo mogle obdržati položaja edinega proizvajalca in ključnega prenašalca znanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA