Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 213 v sobesedilu:

Univerza mora zadovoljiti povečane potrebe po znanju, in sicer s povečanjem števila institucij, omogočanjem pravičnega dostopa različnim skupinam študentov, raznolikostjo programov itn. Čeprav se je v 60-ih letih 20. stoletja potreba po množičnosti visokošolskega izobraževanja šele začela kazati, pa je že tedaj dozorelo spoznanje, da univerza ne bo mogla več zadostiti potrebam po bolj raznoliki ponudbi visokošolskega izobraževanja, če se ne bo prilagodila novim zahtevam in potrebam družbe. 3.2 SPREMINJANJE UNIVERZE IZ ELITNE V MNOŽIČNO Na spremembe v visokem šolstvu ne moremo gledati izolirano ampak v okviru širših sprememb povezanih z gibanjem od industrijske k postindustrijski družbi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA