Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 215 v sobesedilu:

3.2 SPREMINJANJE UNIVERZE IZ ELITNE V MNOŽIČNO Na spremembe v visokem šolstvu ne moremo gledati izolirano ampak v okviru širših sprememb povezanih z gibanjem od industrijske k postindustrijski družbi. Ta prehod v postindustrijsko družbo pomeni več kot le spreminjanje sistema produkcije, ki je temeljilo na visoko strukturirani delitvi dela, nediferencirani masovni produkciji, hierarhični socialni ureditvi in linearnih karierah. Izobraževalni sistem je bil v tem času strukturiran na masovnem šolskem sistemu in majhnem visokošolskem sistemu, ki je služil potrebam obstoječega vladajočega reda in skrbel za izobrazbo diplomantov za elitne pozicije v družbi (politični, poslovni voditelji ter birokrati in strokovnjaki potrebni za ključne vloge v razredni družbi).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA