Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 22 v sobesedilu:

Zaradi velikih potreb po omenjenih spretnostih v informacijski družbi bodo visokošolske knjižnice pri nas prej ali slej vključile v svoje programe izobraževanja tudi informacijsko opismenjevanje. V nalogi me je zato zanimalo, ali se visokošolske knjižnice prilagajajo odraslim pri informacijskem opismenjevanju oz. koliko so pripravljene na izobraževanje odraslih študentov in koliko se zavedajo posebnih značilnosti te skupine uporabnikov, ki jih je potrebno upoštevati pri izobraževanju. V ta namen sem preverjala, koliko se v visokošolskih knjižnicah tako pri nas, kot v tujini, zavedajo posebnih značilnosti odraslih, ki vplivajo na organizacijo izobraževalnega procesa.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA