Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 224 v sobesedilu:

To pomeni, da naj bi bile možnosti za izobraževanje dostopne čim širšemu krogu ljudi, ta razširjena populacija pa zaradi svoje raznolikosti zahteva tudi mnogo bolj različne pristope pri učenju. Zamisel vseživljenjskosti učenja in izobraževanja torej ni pomembna le zaradi prepričanja, da za učenje "ni nikoli prepozno" temveč tudi zato, ker s svojo pojavnostjo nujno vpliva tudi na odpiranje in razvijanje novih možnosti za učenje in izobraževanje. S tem pa avtomatično in posredno vključuje tudi tiste, ki prej zaradi svoje različnosti ali drugačnih zahtev v obstoječih možnostih izobraževanja niso našli prave rešitve, zdaj pa si zaradi večje individualizacije in gibljivosti lahko prilagodijo način učenja (Jelenc Kraševec, 2001).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA