Korpus bibliotekarstva
Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 250 v sobesedilu:
Medtem, ko so v nedavni preteklosti informacijsko tehnologijo uporabljali predvsem kot dodatek v tradicionalnih oblikah izobraževanja, predstavlja danes elektronsko izobraževanje resnično alternativo tradicionalnim oblikam učenja. Tržni potencial novih oblik učenja so prepoznale nove privatne profitne institucije, ki zdaj tekmujejo na trgu, kjer so visokošolske institucije imele virtualni monopol (Schuetze, Slowey, 2000). Pripravni faktorji, ki pritegnejo netradicionalne skupine študentov, kot so odrasli, vključujejo fleksibilne urnike, enostavno dostopne lokacije, z lahkoto dosegljive programe, povezave na strani, ki vsebujejo informacije in vire, komunikacijske kanale, ki omogočajo interakcijo med osebami z znanjem in tistimi, ki znanje iščejo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani