Korpus bibliotekarstva
Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 27 v sobesedilu:
Nato sem s pomočjo teorije o izobraževanju odraslih in njihovih specifičnih značilnosti pokazala, da so odrasli posebna skupina uporabnikov visokošolskih knjižnic s specifičnimi potrebami in potrebujejo posebno obravnavo tudi pri izobraževanju in informacijskem opismenjevanju v visokošolskih knjižnicah. Poleg tega sem poskušala pokazati, da se bo v prihodnosti razlika v predznanju na področju informacijske pismenosti med odraslimi in tradicionalnimi študenti v Sloveniji še povečala. Predpostavko, da obstoječi programi informacijskega opismenjevanja v visokošolskih knjižnicah pri nas niso prilagojeni posebnim potrebam odraslih, pa sem poskušala potrditi s posrednimi dokazi, kot so obstoječa literatura na to temo v slovenskem prostoru, splošna razvitost programov informacijskega opismenjevanja, odprtost naših knjižnic ob "netradicionalnih" urah ter usposobljenost naših knjižničarjev za izobraževanje odraslih študentov.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani