Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 27 v sobesedilu:

Nato sem s pomočjo teorije o izobraževanju odraslih in njihovih specifičnih značilnosti pokazala, da so odrasli posebna skupina uporabnikov visokošolskih knjižnic s specifičnimi potrebami in potrebujejo posebno obravnavo tudi pri izobraževanju in informacijskem opismenjevanju v visokošolskih knjižnicah. Poleg tega sem poskušala pokazati, da se bo v prihodnosti razlika v predznanju na področju informacijske pismenosti med odraslimi in tradicionalnimi študenti v Sloveniji še povečala. Predpostavko, da obstoječi programi informacijskega opismenjevanja v visokošolskih knjižnicah pri nas niso prilagojeni posebnim potrebam odraslih, pa sem poskušala potrditi s posrednimi dokazi, kot so obstoječa literatura na to temo v slovenskem prostoru, splošna razvitost programov informacijskega opismenjevanja, odprtost naših knjižnic ob "netradicionalnih" urah ter usposobljenost naših knjižničarjev za izobraževanje odraslih študentov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA