Korpus bibliotekarstva
Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 317 v sobesedilu:
"V vzgojno izobraževalnem procesu obravnavamo kot odraslega katero koli osebo, ki je prekinila redno šolanje in je prevzela nove družbene vloge, poleg tega pa se še od časa do časa izobražuje ali pa se neprekinjeno izobražuje" (Krajnc, 1979, str. 46). Pomembno je, da oseba izpolnjuje dva pogoja, in sicer da prekine šolanje in zamenja vlogo učenca, dijaka ali študenta z neko drugo vlogo npr. delavca, matere, gospodinje in se nato vrne v izobraževanje ter poleg ostalih vlog sprejme še dodatno vlogo učenca, pri tem pa ni pomembno ali izpolnjuje zgoraj navedene kriterije ali ne. Kot bomo videli v nadaljevanju, jih pravzaprav največkrat ne in je izobraževanje tudi ena izmed oblik doseganja zrelosti.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani