Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 343 v sobesedilu:

V splošnem je mogoče definicije odraslih študentov razdeliti v dve glavni skupini, in sicer politično in praktično orientirane (npr. delitev na tradicionalne in netradicionalne študente) ter raziskovalno orientirane, ki služijo kot pomoč pri empiričnem delu (glavni elementi teh definicij sta predvsem starost in prekinitev šolske kariere). V tej skupini so razvili raziskovalci veliko število definicij in klasifikacij. Npr. tisti, ki so pustili izobraževanje zato, da so sprejeli druge vloge v življenju in se nato kasneje vrnili v izobraževanje (redno ali izredno obliko) (Bourgeois in drugi. (ur.), 1999); vsi, ki so stari nad 25 let, in so imeli "pavzo" v izobraževanju po zaključku rednega šolanja (McGivney, 2004).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA