Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 352 v sobesedilu:

Odrasli udeleženci visokošolskega izobraževanja, ki jih bom obravnavala v tej nalogi, so vsi, ki po končani srednji šoli niso nadaljevali izobraževanja (predvsem zaradi zaposlitve ali družinskih obveznosti) in se vključujejo v visokošolsko izobraževanje po določeni časovni prekinitvi, ne glede na to ali študirajo redno ali izredno. Zaradi potreb, da prikažem naraščanje te skupine študentov pri nas in v Evropi, pa sem kot odrasle opredelila vse, ki so stari 25 let ali več. 4.3 VRSTE IZOBRAŽEVANJA ODRASLIH NA VISOKOŠOLSKIH INSTITUCIJAH Visokošolske institucije ponujajo odraslim tri vrste izobraževanja (Kump, 1995, str. 73): - stopenjske programe visokošolskega izobraževanja, ki se končujejo z akademskimi diplomami; - splošno ali "liberalno" izobraževanje v obliki predavanj za širšo javnost ; - nadaljnje (strokovno) izobraževanje v obliki krajših programov za osvežitev in posodabljanje poklicnega znanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA