Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 376 v sobesedilu:

To možnost omogoča bolj odprt dostop do visokošolskega izobraževanja, ki predvideva večjo dostopnost z različnimi pogoji za vpis. Obravnavanje odraslih pa je seveda v različnih državah zelo različno, čeprav se skoraj povsod število odraslih na univerzah povečuje (povzeto po Jelenc Kraševec, 2003). Odprtost in fleksibilnost visokošolskih sistemov se zelo spreminja po območjih, pri čemer je v splošnem "stara" Evropa v primerjavi z ZDA zelo "zadrgnjena", kar dokazuje dejstvo, da so ZDA v 60-ih letih 20. stoletja prve začele vpeljevati alternativne pristope na univerze in imajo tudi danes najbolj pestro ponudbo različnih oblik visokošolskega izobraževanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA