Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 380 v sobesedilu:

V ZDA je univerza glavno središče in generator razvoja bolj ali manj celotnega izobraževanja odraslih, ne le tistega na univerzah in visokih šolah, in to svojo vlogo s ponosom poudarja. Cross (v Jelenc Kraševec, 2003. str. 17) navaja, da se je v 70-ih letih 20. stoletja delež tistih študentov, ki študirajo, ob tem ko opravljajo še kako drugo dejavnost, povečal za 10 odstotkov, trendi pa so kazali, da bo konec 80-ih let takšnih študentov že več kot polovica vseh študirajočih. V ZDA je razmerje med deležem rednih (full time) in izrednih (part time) študentov že skoraj izenačeno, iz leta v leto pa se delež slednjih še povečuje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA