Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 382 v sobesedilu:

V ZDA je razmerje med deležem rednih (full time) in izrednih (part time) študentov že skoraj izenačeno, iz leta v leto pa se delež slednjih še povečuje. Jarvis (v Jelenc Kraševec, 2003. str. 17) navaja, da so v Kanadi v poznih 70-tih letih prejšnjega stoletja odrasli predstavljali večino med študenti na univerzah; skoraj nič drugače pa ni bilo tudi v Veliki Britaniji, kjer se v zadnjih letih za izredno visokošolsko izobraževanje odloča več ljudi, kot se jih vpiše v redno izobraževanje. Tudi McGivney (2004) ugotavlja, da je v Veliki Britaniji polovica vseh študentov udeleženih v visokem šolstvu starih nad 25 let.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA