Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 390 v sobesedilu:

Čeprav se je v evropskih deželah absolutni delež udeležbe v visokem šolstvu povečal pri vseh socialnih razredih, so ostale možnosti za tiste iz najnižjih socialno ekonomskih razredov v primerjavi s tistimi iz višjih nespremenjene. Evropski projekt ALPINE se zavzema za večjo vključenost odraslih ter razvoj kvalitetnega izobraževanja odraslih na evropskih univerzah. Glavni predlogi za povečanje dostopnosti so izboljšanje predšolskih storitev, znižanje starosti otrok za vstop v šolo (da bi lahko zaščitili otroke iz nevzpodbudnih okolji), podaljšanje šolske obveznosti ter kasnejše odločanje o izbiri poklicne ali akademske poti, z zagotovitvijo premostitvenih programov itn (The Alpine manual of good practice, 2004) Ukrepe na področju obveznega šolanja, kot so znižanje starosti za vstop v šolo ter podaljšanje šolske obveznosti, smo pred kratkim uvedli tudi v Sloveniji.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA