Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 394 v sobesedilu:

Ena prednostnih programskih nalog Ministrstva za visoko šolstvo, znanost in tehnologije je usklajevanje visokega šolstva z bolonjskimi smernicami (Prednostne programske naloge, 2004). Eden izmed ciljev bolonjskega procesa se nanaša tudi na vseživljenjsko učenje in predvideva povečanje vključenosti odraslih v visokem šolstvu s pomočjo različnih ukrepov, kot so npr. alternativne vstopne poti in priznavanje zunaj šolskega sistema pridobljenih znanj, prilagajanje programov posebnim potrebam odraslih, razvoj programov namenjenih posebej odraslim, razvoj odprtega učenja, izobraževanja na daljavo, e-izobraževanja itn. Vendar ostajajo cilji povezani z vseživljenjskim učenjem zaenkrat še na stranskem tiru, saj se bolonjski proces še vedno osredotoča predvsem na strukturo treh stopenj, raziskovanje in kvaliteto.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA