Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 418 v sobesedilu:

V začetnem obdobju ljubljanske univerze (od ustanovitve leta 1919 do 2. svetovne vojne) je izobraževanje odraslih le redko omenjeno, čeprav se navaja "izredne slušatelje", ni prav jasno, kdo je v to skupino sodil (Mihevc, 1995b, 105). Socialistično obdobje med letoma 1945 in 1990 zaznamuje hitra, občasno nihajoča rast števila odraslih (graf 1), vključenih v "izredni študij", pa tudi izobraževalne ponudbe, zlasti krajših, dveletnih "višjih" programov. Izboljšale so se materialne razmere visokošolskih organizacij, organizacijo "izrednega študija" pa so podpirale tudi številne ljudske univerze. (povzeto po Mihevc, 1995b): Iz ugotovitev anketne analize o stanju visokošolskega izobraževanja odraslih iz leta 1993 lahko zaključimo, da je bila sestava udeležencev izrednega študija (ob delu) presenetljiva, saj se približno polovica teh študentov po starosti in delovnih izkušnjah ni veliko razlikovala od rednih študentov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA