Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 466 v sobesedilu:

Število odraslih je izrazito poskočilo v začetku 21. stoletja med rednimi in izrednimi študenti. Iz okrog 8.000 med izrednimi ob koncu 90-ih na okrog 15.000 v začetku 21. stoletja. V začetku 21. stoletja se je število odraslih med rednimi študenti več kot podvojilo, in sicer iz manj kot 3.000 na več kot 7.000. Graf 4: Število odraslih med rednimi študenti Vir: Statistični urad Republike Slovenije, 1978-2004 (podatke sem črpala iz publikacij Ložar: Študentje v Republiki Sloveniji, 1992-2004; Turkovič: Študenti in diplomanti, 1978-1991) Takšno rast števila izrednih študentov lahko povežemo tudi s širjenjem ponudbe visokošolskega izobraževanja in vse večjo priljubljenostjo koncepta vseživljenjskega učenja tudi pri nas.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA