Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 467 v sobesedilu:

Iz okrog 8.000 med izrednimi ob koncu 90-ih na okrog 15.000 v začetku 21. stoletja. V začetku 21. stoletja se je število odraslih med rednimi študenti več kot podvojilo, in sicer iz manj kot 3.000 na več kot 7.000. Graf 4: Število odraslih med rednimi študenti Vir: Statistični urad Republike Slovenije, 1978-2004 (podatke sem črpala iz publikacij Ložar: Študentje v Republiki Sloveniji, 1992-2004; Turkovič: Študenti in diplomanti, 1978-1991) Takšno rast števila izrednih študentov lahko povežemo tudi s širjenjem ponudbe visokošolskega izobraževanja in vse večjo priljubljenostjo koncepta vseživljenjskega učenja tudi pri nas. Koncept vseživljenjskega učenja vključen v Memorandum o vseživljenjskem učenju (2000) je namreč postal sestavni del številnih nacionalnih programov in tudi slovenskega Nacionalnega programa visokega šolstva.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA